all i want is a mess

Jo jag vet, dålig uppdatering.

Den här veckan har jag prao med min pappa och jag måste säga att de är riktigt skönt! Har vaknat vid halv 12 idag och har inte gjort så mycket efter de. Ska fara och sola strax och sen vid 4 ska jag till stallet. Skulle vara med Linda idag men kommer inte hinna så de får bli en annan dag. Har fört över lite bilder, men de var bara tråkiga ego pictures som jag tog igår. Nånå kommer nog säkert blogga mer idag men jag lovar ingenting, puss.



Hade blivit glad om någon slängde in en liten kommentar..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuh vad fin du är Denice! Jag menar de:)

2011-04-05 @ 14:46:51
Postat av: Anonym

du är så jäkla fin gumman!<3

2011-04-05 @ 18:59:32
URL: http://liindaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0