då var jag hemma igen

Känns underbart att bara få ta de lugnt för stallet och hästarna tar all energi.. Jag lovar.. Varje dag efter skolan sover jag cirka 3-4 timmar och sen far jag till stallet och när jag kommer hem därifrån kan jag somna lika lätt igen. Och fast ja är så gott som ledig den här veckan så har jag ändå inte varit med någon idag för jag orkar verkligen inte, för jag behöver vila upp mig från allt och ha lite tid för mig själv och min familj. Så nu vet ni de. Haha.

För övrigt så gick de jätte bra med båda hästarna idag, och på fredag far jag över dagen och tävlar med båda pollarna. Nu ska jag iallafall bara gå och duscha sen kolla tv med pappsen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0