en liten tråkig lista

att min senaste kyss - var med Benjamin
att jag funderar på - en massa onödiga saker
att jag pratar - mest hela tiden
att jag inte gillar - orättvisa
att min första riktiga kyss - var någongång när jag var liten
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek - är riktigt fint men gud så jobbigt
att jag gillar - sommar och sol
att jag alltid kommer att - vara hästens bästa vän
att jag är förälskad i - Benjamin
att sist jag grät var - Fredags
att min mobiltelefon är - en xperia x8
att när jag vaknar på morgonen - har jag ont i huvudet
att innan jag går och lägger mig - så borstar jag tänderna
att idag har jag - chillat
att jag just nu tänker på - vad jag ska svara här
att i kväll ska jag - duscha, sova
att i morgon kommer jag - vara med Jacqueline
att jag hoppas - att jag komer kvala till SM med Melwin också
att jag verkligen vill - bli bra i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0