hallå och hej

Har tävlat idag. Red LB, LA med melwin bara för att få igång han lite nu när de är andra tävlingen. Var nolla i båda, bara de att i LAn så glömde jag helt bort var tiden var innen jag kom på första hindret så de hade gått några sekunder innan jag börja rida haha fail. Så fick 2 tidsfel. Men han har aldrig hoppat så här sjukt jävla bra. Han hoppar mig nästan ur sadeln så bra hoppar han. Red bara MSVA med Exilia idag och den var jag felfri i och vann klassen! Fatta! Har ridit två MSVA iår och vann båda. Är sjukt glad. Vilken ponny jag har alltså. Eller vilka ponnyer jag har kanske jag ska säga. Imorgon blir de MSVB med Melwin och Lag klassen  och MSVB med Exilia. Sen rukllar vi mot Piteå igen. Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0