i wanna find a way to make it

Har så mycket att säga, känns som att jag deppar fast jag egentligen inte gör de. Det är nåt som saknas men ändå inte. Jag har allt jag behöver och jag lever precis som jag vill. Men just nu vill jag bara bort från den här skithålan, jag vill flytta till Spanien nu nu nu och skita i precis allt. Jag vet inte vad det är som saknas men jag antar att de är en vän. En äkta vän, eller åtminstone en vän som alltid fanns där, en bästavän som man var med dag in och dag ut ochhade roligt med. För jag vet ärligt talat inte vart jag har någon av mina vänner. Ingen jag kan prata med när jag mår dåligt, ingen jag kan fatta beslut med, ingen som bryr sig speciellt mycket efter att jag gjorde slut med benna, ingen har inte ens frågat mig hur jag mår. Gör jag nå fel? Isåfalll, kan någon berätta vart felet på mig sitter? För mig känns de bara som att jag inte har tid med någon på vardagarna, och de har jag bokstavligen inte. Men helgerna och loven är så himla värdelösa när jag inte är på tävlingar, för de enda jag gör är att vänta på at något ska hända men jag vet inte vad. Så här ensam ar jag aldrig varit.


Kommentarer
Postat av: -

vart haru köpt mössan?! :D

2011-04-18 @ 21:32:42
Postat av: jacqueline

love you <3

2011-04-19 @ 10:31:37
URL: http://jacquelinejahadgar.blogg.se/
Postat av: erica

även fast jag inte visar det nå bra, så kommer jag alltid finnas här för dig.. <3

2011-04-19 @ 12:29:08
URL: http://ericaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0