love comes and goes

Har redan hört att de snackas en massa falska, onödiga saker om hur de blev mellan mig och Benjamin. Jag bryr mig inte för fem öre och det kommer jag heller aldrig att göra, jag bryr mig aldrig vad som snackas i min närhet. Men jag fattar inte varför folk tror på saker man hör i Gällivare? De känns som att jag slutat med sånt för flera år sen för jag vet ingenting om någon annan nåmer. Men innan ni säger en massa så ta reda på sanningen först och fråga någon som vet till 100%.

Det var jättebra mellan mig och Benjamin först och de kändes så himla bra. Men saker förändras och efter ett tag så var vi inte med varann på cirka 1 vecka och då hade jag tid och tänka över hur jag verkligen kände. Jag kände inte att de var kärlek. Jag var inte kär. Så jag talade om de för han och sa att jag bara vela vara vän med han, och de gick han ju med på.

Jag har hört helt sjuka saker som tillexempel, "Visst dumpade benna dig för att du bossade för mycket?" haha whatafuck!? Sjukt korkat att skriva ut på bloggen om dehär, men de verkar vara folk som inte har bättre för sig som snackar en massa strunt så då är de bara att checka in här och kolla hur de egentligen var. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0