mina hästar betyder allt för mig

Hej hej hej. Min dag började med att jag ställde klockan på halv 10, då for jag och mamma på nyfiket och käkade frukost. Sen klockan 11 solade jag en kvart och sen bar de av till Kiruna för att tävla.

Det är ju en mycket liten tävling som jag bara ser som träning så red LB, LA med Melwin och de var hans första tävling de här året. Och lilla Melwin som är lite speciell av sig, han var rädd för precis allt och stirrade på allt inne på banan, red felfritt LB fast med 1 tidsfel för att jag försökte bara få han så lugn och avslappnad som möjligt, så jag är nöjd för de var ju faktiskt de jag vela få fram av han. I LA varhan fortfarande skit nervös och rädd för precis allt, så han vågade inte gå fram till ett hinder så fick som ett "stopp". Skit jävla spänd häst men vafan han är ju sån och helst första tävlingen, de är ju bara att acceptera att han är trög dedär ponyn ;)

Nu ska jag nog sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0