nu måste jag skärpa mig

Dålig uppdatering, fy på mig.

I förrgår hade jag riktigt riktigt kul. Var med Jacqueline, Gustav, Jocke, Marcus, Nisse, Alexander och några till. Vi tog de lugnt, vi for till tallbacka och spelade fotboll i mörkret vilket var riktigt kul. Sen for vi till Gustav och kollade Devil, riktigt bra film. Kom hem mitt i natten och då kom alla dom andra också med, och vid 4 tiden for dom hem och då gick jag oc Jacqueline och la oss. De var ett tag sen jag hade så trevligt iallafall så ni vet. haha.

Nu befinner jag mig iallafall i Piteå eftersom att jag ska tävla i Sundsvall ihelg. Det är nämligen Andra elitomgången som ska avgöras där och har med båda hästarna. Exilia ska gå Lagomgång, MSVB, MSVA ovh Melwin ska bara rastas av eftersom de är hans andra tävling så han är något spänd och nervös men får se hur han är så då kanske de blir MSVB :) nånå pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0