Ritsem i like

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har helt allvarligt inte haft tid. Bara varit igång hela tiden och nu över helgen är jag i Ritsem. Vilket jag har saknat som en dåre att vara här. Att bara vara med familjen och ibland någon kompis de är nog de roligaste som finns. Man får sig några goda skratt om inte annat, minst en dag på helgen är alla fulla och jävligt och de är fest och de gillar jag, hehe. Fast gårdagen var inte bara bra, de spårade lite men sånt händer. Och det som gör de så jävla roligt här är att min släkt och alla andra kompisar som är här är sååå stört sköna och bara allmänt tröga, typ som mig.

Hursomhelst så har vi varit på en skotertur idag men för första gången på länge så har de varit dåligt väder så de var inte så jätte kul att köra. Har just duschat och ätit och spelat kort med mera. Gissar att de blir en lugnt kväll så blir väl att ta de lugnt. Puss




Mys bilder här från ritsem från förra året. Först en bild på Jesper och sen på Ronja och Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0