when you comes and goes


Helgen i Sundsvall har varit helt great. Melwin har aldrig varit så fin i hela sitt liv. Även om jag bara red LB, LA första dagen så nollade han båda iallafall. Sen red jag bara MSVB på måndag och var felfri och blev trea! I högbo siktar jag mot MSVA.
Exilia vann ju somsagt MSVA på söndag och de är fan helt amazing. Två stycken i rad! Och måndag red jag felfritt i lagomgången och de gjorde ebba och ida också och olivia på 4 fel. Men vi vann! Så jävla king! Och sen red jag en MSVB med Exilia på måndagen också, och då fick jag ett pet. Sjukt lyckad helg, jag ägde banan känns de som.

Är hemma i Gällivare nu, kom hem vid 4 tiden. Och vet inte vad jag hittar på, får se. Puss




alla bilder är på melwin från msvb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0