Bla bla bla

Har inte haft tid att blogga och berätta om hur de har gått eftersom att direkt jag kom hem så hade jag fullt upp att vara med mina saknade! Men nu är jag på stallet så jag passar på att mobilblogga. Fast orkar inte skriva allt om sm nu, kan berätta att jag kom 11e placerad så jag är alltså 11 bäst i Sverige! Nog för att de var andra konstiga regler dehär sm:et som jag inte förstod mig på, och plus att jag hade riktigt trött häst i finalen som även hade ont i magen, och hade lite otur in i kombinationen.. Men jag är jätte nöjd. Jag har då fina ponnisar så jag kan inte fatta de själv. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!! måste bara tillägga, även om man vinner sm så betyder det ju inte att man är bäst i sverige. finns dom ryttare som är mycket dukiga men inte haft turen eller pengarna att få en nog duktig häst att komma så långt. men att komma till sm är stort!

2011-08-17 @ 16:57:14
Postat av: Denice

Det kan ju inte hjälpas att vissa inte har råd osv. Sm är till för att kunna utnämna Sveriges bästa ekipage och de är ju bara så. Sen är de ju en annan grej om de finns andra ryttare som är duktiga. Men tävlar dom inte 1.20 1.30 så är som inte bäst. :)

2011-08-23 @ 09:06:15
Postat av: Anonym

bara för att man tävlar 1.20 behöver det inte betyda att man är duktig på att rida. Man kan ha en snäll häst som hoppar allt medans en tjej som har en svårare häst bara tävlar LA. Men om tjejen som rider sm skulle rida den skulle den kanske inte ens ta sig över LB? Om dom kanske skulle byta hästar skulle kanske tjejen med den svåra ponnyn rider sm med den ponnyn som var snäll? men du har sant, det är till för att utnämna Sveriges bästa ekipage för stunden :)så det är ju alltid kul att veta att man är så högt rankad!! ;) grattis!!!

2011-08-23 @ 16:06:17
Postat av: Denice

Jo de är ju sant :) men någon som aldrig hoppat banor på 1.30 förstår heller inte hur himla mycket svårare de är och hur mycket mer erfarenhet man behöver för att kunna ta sig runt en 1.30. För även ponnyer som är snälla kan inte hoppa en maxar oxer i msva stillastående så man måste ju kunna sin grej. Och om dom aldrig hoppat den höjden så kan dom ju inte :) haha men tackar! Hihi

2011-08-24 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0