De som stör mig mest

Varför kan jag aldrig hitta bra vänner? Varför finns de ingen som jag alltid kan ringa när jag vill prata? Varför är de bara jag som ger men aldrig får något tillbaka? Är så himla less på att de alltid är jag som försöker hela tiden men ingen bryr sig. Varför är de jag som aldrig får en present på min födelsedag, för att ingen ger ett skit om hur jag har de och för att jag är så jävla usel på att välja vänner.. Är så less på att bara ge. Jag är hellre ensam än att vara med er har jag insett nu.. Är så besviken

Kommentarer
Postat av: filippa gould

finns gumman, saknar dig som fan! <3

2011-08-30 @ 20:26:00
Postat av: Denice

Saknar dig med flippan!<3

2011-08-31 @ 20:32:47
Postat av: Frida

mig kan du då ringa och prata med om vad som helt och när som helst, bara så du vet.

2011-09-02 @ 16:30:21
URL: http://merwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0