en lycklig tjej

Verkar som att min mobilbloggning aldrig uppdaterades.

Kan iallafall berätta att igår tävlade jag Msvb med båda hästarna. Melwin kom 7a i sin klass. Och Exilias klass var ju första omgången i SM. Var felfri med henne så de kunde ju inte bli bättre! Det är lite annorlunda på de här sm:et jämfört med dom andra, för här kan man rida för vinst också o varje omgång, förut har alla felfria bara fått en rosett, eftersom de inte spelar någon roll vad man får för placering utan bara vad man får för fel osv. Så red ju bara för att vara felfri, och de var jag och kom 9a.

Idag var de en Msvb med Melwin igen, hade ett litet nedslag men han var sjukt fin. Sen var de andra omgången i SM och den gick i Msva och hade bara ett litet pet så jag är ju vidare till a-finalen så imorgon ska jag vinna allt! Haha eller försöka iallafall! Det var ganska svår bana, många stannade ut sig och egentligen brukar de gå 20 till a-finalen men nu är de bara 17 eftersom de inte var nå fler som tog sig runt.. hm.. aja Puss

Melwin i Tierp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0