piteå dansar och ler

Kan berätta lite om pdol nu. Har haft sjukt roligt med mina fina vänner och min fina pojkvän. Fredag började med att jag, sanna, jonta och tobias for till havsbadet och var nere vid vattnet och chillade med en massa folk i köhlers båt. Sedan for vi in till området vid halv 11 för att hinna se tove tyrke men kön var så fucking lång så vi missade henne. Men sen hade vi allmänt trevligt hela kvällen och dansade som galningar. Vid 3 tog jag och Tobias taxin till min stuga och slog på en film och sen sov.

Lördag for vi på stan en sväng på dagen men alla affärer var stängda så de sket sig ändå, så vi for hem och fixade oss och sedan for vi till havsbadet och vid 9 tog vi bussen till området och gick för att kolla veronia maggio, så jag sanna och lollo trängde oss längst fram och sen tänkte vakterna slänga ut mig så dom drog i varsin arm och jag höll båda fötterna mot staketet och tröck och sanna och lollo drog i mig, kom loss tillslut och jag säger bara, jävlar va förbannad jag var på dom, jag hade ju inte gjort nå fel? hehe. Och sanna blev av med båda skorna där inne bland folkmassan.. herregud. Resten av kvällen hade vi bara sjukt trevligt och fyllde ju somsagt år. Tog taxin till öjebyn (där vi hade hyrt 2 lägenheter) vid 4 och gick och sov nästan direkt.





De här var dom få bilderna som jag tog ihelg. Fotade inget inne på området..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0