sleeping time?

Det blev lite roligare mot kvällen. För världens bästa Ebba och hennes störsköna pappa kom hit till tierp för hon ska ju nämligen också tävla. Så vi har ridit och sen bara suttit utanför hästbilarna och pratat, käkat chips med chili dipp och godis med mera.
När vi är på tävling så har vi på senaste tiden sovit i hästbilen eftersom man sparar mycket mer pengar på de + att de är skönt att vara på tävlingsplatsen hela tiden och kunna titta till hästarna närsomhelst och sånt. Så nu sover vi också här inne, de är väldigt litet men jag tror att päronen siktar på att sälja den här och köpa nå större, lutar nog mot de.
Är mycket lyckligare nu iallafall för har fått besked om att min älskling kommer på måndag och blir att stanna o vara med mig under hela SM och sedan rullar han hem tillsammans med oss. Fett nice.

Ska nog iallafall sova nu, ska upp imorgon och tävla en liten LA plutteklass med Melwin för att värma upp lite inför lördagen då de är MSVA som jag bara m-å-s-t-e nolla, hehe. Nånå pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0