under the coconut träd

Har tävlat idag somsagt och de gick jätte bra, kom 6a med ett nedslag på sista i omhoppningen. Red lugnt och riktigt bra faktiskt så jag är jätte nöjd, nu har han kollat sig runt och jag har känt på banan så nu taggar vi till imorgon! Och exilia ska ju förståss också tävla imorgon, men hon går oftast som en klocka så de är inte lika "spännande", + att hon är ju redan färdig kvalad till sm nästa år också så.

Har käkat lax och duscha och sånna grejjer nyss och nu är jag mätt och ren. Vill sova för de finns inget att göra, men jag kommer ju aldrig kunna somna så här tidigt ändå så de är ju ingen ide, kanske jag kollar en film? Ja vi ser ju. Pusshej


saknar min säänk<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0