att blogga är som att gå i skolan

Sjukt jobbigt! Har aldrig någon ork till bloggen trots att jag sitter vi datan. Men just nu sitter jag på skolan och känner att jag nite orkar jobba med referatet som ska vara inne på fredag.. Voivoi, har inte ens börjat, men jag gör de hemma ikväll istället, eller?

Den här veckan har de hänt de ena och de andra och den har varit en av dom roligaste på länge. Har haft prao så har fått ta de riktigt lugnt i veckan och sova ut. I torsdags for Tobias till Kåbdalis och har så himla tråkigt utan han och känner mig helt värdelös om jag inte träffar han på en hel dag eller nått, så jag saknade han så mycket så mitt i allt på fredagen började efterlysa om någon skulle till Piteå och de skulle Ronja, så jag liftade med henne till Kåbdalis så var där till Lördag och mös med min fina och kollade när han tävlade. På lördag kväll stack vi till Luleå där hela min släkt med mera var för att fira min fina faster som fyller 50 men ser ut som 35 typ. Det var sjukt kul och vi dansade järnet, vid 2 på natten började vi fara mot hotellet och la mig brevid Tobias och sov och 6 på morgonen for han mot Kåbdalis igen för att tävla, stackarn, och halv 11 rullade vårat tåg mot gällivare igen. Och igår kväll så var jag med mamma, sofie och gänget och käkade gröt, julskinka och drack glögg, sen pluggade jag hela kvällen, ska nämligen göra AM provet idag eftersom jag inte klarade de sist. fuck that. nånå bloggar kanske senare idag!


Anton, Faster Ingela, Victor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0