Stallet, hästar osvosv

Svar till er anonyma som kommenterat :)

Vill bara säga till er, och till er alla att jag aldrig vill skryta eller tro att jag är bäst. Anledningen till att jag tillexempel skriver ut på bloggen att jag ligger 8 i Sverige och blablabla, de är bara för att jag vill ha beröm! Jag försöker inte vara bättre än någon annan men de enda jag vill ha är kärlek och komplimanger! Och dom som tar det jag skriver på fel sätt och stör sig på de, dom är förmodligen avundsjuka och det har jag heller inget emot. För det får man vara med om hela livet och man blir starkare av att lära sig ta skit! Jag kan även erkänna till en anonym som skrev att jag var så självkär? Ja jag har absolut bra självförtroende för jag vet vad jag har byggt upp under mina år och jag har tränare som säger så himla bra och fina saker! Och de är de jag söker hos er också, men tydligen finns de alltid nån som ska slänga in en elak kommentar som jag inte bryr mig ett piss om, men ändå undrar jag varför?

Sen måste jag säga att jag aldrig har yttrat mig om att jag har haft de svårare än några andra ryttare som inte har lika fina hästar, jag vet sjukt många ryttare, många av mina kompisar som har så himla bra rid talang men dom har inte den hästen som klarar av att komma långt. Men de betyder inte att dom kämpar mer än mig, jag har två fina ponnyer som jag måste hålla i samma form året om för att få de att hålla. Jag måste rida två gånger per dag och alltid hittar jag något som är knasigt på hästarna och har tagit mycket mycket privat lektioner av min tränare Lotta när jag hade problem, jag har gråtit och skrattat. Och att hålla så pass fina hästar i form och faktiskt tränat upp dom till en högre nivå än innan, då kan ingen säga att jag kämpar mindre än någon annan.

Men tack till alla er som faktiskt ger mig lycka jag gillar verkligen de, de är sån jag är, jag vill ha uppmärksamhet men inte på ett dåligt sätt! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina hästar kunde ju allt redan när du köpte dom så :)

2011-12-17 @ 18:47:07
Postat av: elin malm

du är jävligt bra, kom ihåg de!

2011-12-17 @ 19:19:20
Postat av: Denice

Jasså anonym?:) exilia hade inte gått felfri msva eller sm innan. Och de spelar ingen roll om dom kunde allt, hästar blir som ryttaren, kan inte ryttaren rida sina hästar efter deras kunskaper så försvinner dom till slut. Och hade inte jag kunnat rida bra hade mina hästar inga varit bra vid dehär laget, efter dom 3 åren jag har ridit dom.

2011-12-17 @ 19:56:42
Postat av: ebbamickelson

men denice du är ju bäst! skit i alla äckliga idioter ;)

2011-12-17 @ 22:23:03
URL: http://dfghjkl
Postat av: Johanna eriksson

Haha hojja, skit i vad folk kommenterar och säger, så himla töntiga bara, ser redan nu en störande kommentar där det står att dina hästar redan var bra innan du köpte dom. Hon/han hade inte skrivit sådär om den människan inte hade varit avundsjuk. Stå på dig och låt ingen trycka ner dig av skitsaker, det finns så sanslöst många idioter, vissa vet inte ens själva om att dom skämmer ut sig när dom beter sig sådär, det är ju ännu värre!!!! :)

2011-12-18 @ 01:09:54
URL: http://johannaerikssson.devote.se
Postat av: Denice

Precis de jag menar! Vem orkar ens yttra sig om dom inte skulle va avundsjuka.. Vettiga ord Johanna :)!

2011-12-18 @ 14:41:36
Postat av: Elin

Kan meddela att jag köpte en häst som kunde vääldigt mkt. vinst i MSV osv.. men inte fan tog jag mig längre än LA för det inte. Det sitter i ryttaren också. Dessutom tycker jag att man får skryta ibland när man är stolt över sig själv. Så länge det inte blir överdrivet! :)

2011-12-18 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0