you got this swag you got this attitude

Tjenare! Första gången jag bloggar från datan på ja jag vet inte hur länge, för jag sitter nästan aldrig vid datan, så bara för att vara snäll mot er så bloggar jag från telefonen!
Hur som helst. Vem längtar till jul!? Ska jag vara ärlig så längtar jag som fan. Jag brukar tycka att julen är överskattad, man bara går runt och väntar hela dagen, plus att hela dagen går helt segt och så vidare. Men jag längtar til den här julen, för jag är så himla nyfiken vad jag får i julklapp så jag håller på och dö!
Vi ska fara på skotertur och grilla på morgonen och vara ute ett tag sen när vi kommer hem så är de ju så gorr som dags att göra sig i ordning och allt de andra. Så jag tror denna julen blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0