bilder från timrå och högbo





Tänkte även berätta av att alla ekipage i hela Sverige så ligger jag och Exilia på 8:e plats i ranking. Och de är j*vligt bra! Jag och Melwin ligger 12:a. Kan inte fatta ens hur jag kan ligga så bra till eftersom det står hur många starter man han gjort, tillexempel den som är "bäst" har startat 31 gånger iår. Jag har startat 16 gånger. Och för er som inte vet så samlar man poäng efter varje tävling.

Exilia har även startat 5 Msva iår och har vunnit 4 av dom och nollat 3 stycken i rad. Helt sjukt jävla bra, kan inte fatta det. Var även felfri i min och Melwins första Msva någonsin! Har startat 3 stycken med han hittills och i dom andra två hade jag 8 fel i en (men jag hade solsting, haha) och 4 fel i den tredje.

Förlåt till er som inte gillar hästar att jag tråkar ut er men ät så sjukt glad att jag har fått 2 så otroligt fina hästar och att jag har en väldigt ljus framtid kan jag säga er! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0