jag har allt

Jag har precis allt jag vill ha, allt jag behöver, allt man kan tänka sig.

Att jag har haft sån tur som fick ett sånt underbart liv. Ett perfekt liv. Pappan min är världens snällaste, han gör allt för att jag ska må bra, han gör allt som gör mig glad. Han kör cirka 400-500 mil i månaden för att jag ska ha kul. Mamman min hon jobbar och jobbar och jobbar extra så att hon ska kunna ta ledigt för att fara flera hundra mil på tävling. Hon ställer upp i allt och hjälper mig i princip varje dag i stallet. Utan er skulle jag aldrig aldrig orkat. Jag skulle aldrig orkat med någon annan familj, aldrig. För jag vet att de inte finns några föräldrar alls som gör så mycket för sina barn, och som kan göra de för sina barn. Att slösa så mycket pengar på att jag ska få leka runt med mina söta små ponnyer. Ja livet är fantastiskt och de är så sjukt underbart att kunna säga de.
Min pojkvän är en av de andra saker som gör att mitt liv är perfekt. Jag hoppas på hela livet med dig Tobias, jag älskar dig. Du är underbar.
Min broder Jesper, ja de finns inte ord. Han är halva mig. De finns ingen som bryr sig om mig som han.
Mina ponnyer vet ni redan att de inte går att hitta bättre, jag har haft så tur som hittat dom.
Mitt liv, mitt hem, mina möjligheter. LOVELIFE!


Det får bli en bild på mig och min vackra mamma! tyvärr var jag sälv inte så vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0