vad har jag gjort när jag inte bloggat? värt att läsa!

Faktiskt så har jag nog inte gjort ett skit. Har bara inte haft nått internet hemma och jag vettefan hur man bloggar från mobilen, men de hade jag nog ändå inte orkat. Fast om det är någon som vet hur man kan blogga från iphone så släng in en kommentar är ni snälla.

Har iallafall varit i Timrå och tävlat 1-3 Juli. Det gick jätte bra! Melwin fick tävla 1.10, 1.25 och 1.30 och jag kom 2a i alla klasserna. Det tråkiga var att jag hade ett litet pyttepytte nedslag i 1.30, hade den varit felfri så hade jag kvalat till SM med han.
Exilia fick tävla 1.15 och 1.20 och kom 4a i första och i andra hade jag bara 4 fel så jag är nöjd.

Nu befinner jag mig i Piteå, kom hit idag med hästarna och hela kittet. På söndag far pappa och fammo hem härifrån med hästarna. Men jag ska stanna här eftersom att flyget till Turkiet går från Luleå på Onsdag. Kommer ha fantastiskt roligt med min allra världens snyggaste och bästaste pojkvän och hans snygging till syrra och jontaponta. Längtar jäääärnet! Och de kommer nog gå ganska snabbt tills de är onsdag nu när jag är i piteå, för då kan man göra olika saker och få tiden att gå snabbare. För i Gällivare finns inget att göra.. hihi.


Kommentarer
Postat av: sara

när du bloggar från iphone går du in på vanliga blogg.se såklart, loggar in osv. och sen när du är inne där du skriver ett nytt inlägg, så klickar du på "ändra redigerare" och sedan går det att blogga hur enkelt som helst! :)

2011-07-09 @ 19:01:03
URL: http://sssaraaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0