hallådär världen

Glömmer alltid uppdatera, FUCK BLOGGEN.
Dom här tre senaste dagarna har väl inte varit så speciella. Livet bara rullar som fan och jag mår bra. Håller på att längta ihjäl mig tills vi far till Turkiet, vilket är om 20 dagar. Min nya bikini har kommit och mammas också, som även passar på mig med, perfekt! ;)
Ihelg är det Midsommar och den tillbringar jag i stallet i 12 timmar både fredag och lördag eftersom att jag har stallpass. Kul. Haha men ändå värt, för om man har stallpass nu på Midsommar så får man ha en gång mindre stallpass per år.
På Måndag åker jag nog vidare till Piteå med hästarna och tillbringar hela veckan i stugan i min ensamhet, ska träna för Lotta och sånna grejer innan helgen eftersom att jag ska fara och spöa skiten ur Timrå.
Nånå nu har ni fått en liten uppdatering iallafall. Ska väl strax sova eftersom att jag ska upp innan 7 imorgon. Puss
bjuder på nån gammal goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0