i use to be gone before the morning light

Lördag tillbringades morgonen med Tobias och senare vidare till stallet, hästarna fick ta de ganska lugnt och så. Senare socialade jag mig med mamma och Jenny och målade naglarna lite osv. Efter ett tag kom Jacqueline och så gick vi ut på stan och kollade alla bilar och sånt. Sedan for vi till jysky på fest och sedan vidare till Johan. Vid halv 2 på natten for vi ut ett gäng med bastuflotten men de var lite dryga miner till en början men sen blev de bättre. Kom he med fotten vid 4 och sen gick vi o la oss vid 6. Lite sådär halv brakväll, inte jätte rolig men heller inte tråkig.

Idag vaknade jag och hjärtat klockan 2 och sen har vi bara tagit de lugnt. Sen beställde jag ett skrov och for till stallet med det. Har ridit båda pollarna och båda var asa bra. Nu väntas de film mys med min bästa vän Jacqueline.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0