jag ber om ursäkt för den hemska uppdateringen

Har haft fullt upp kan man verkligen säga. Har haft sommarlov i cirka 2 veckor innan alla andra eftersom att jag har varit borta så mycket.
Vi var ju på lag SM i strömsholm förra helgen och det gick faktiskt jätte bra för mig. Jag red felfritt uppvärmningsklassen och hade bara ett nedslag i lagklassen. Men vårat lag slutade på näst sista platsen. Haha..
Den här helgen har jag varit i Vindeln och tävlat och tävlade två klasser med Exilia, msvb, msva och jag vann båda och blev meeting bäst. Och Melwin gick samma klasser men ingen placering med han i någon av klasserna men de var väl hyfsat bra ändå. Lite olydig var han då han hade vilat dagen innan och var lite pigg.. Menmen.
Om 3 veckor är de tävling i Timrå och det är sista chansen för mig att kvala in med Melwin till SM så vi får hoppas att de går bra men inte hoppas för mycket.
Slänger in en bättre uppdatering senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0