känns som att de är dags för en rejäl uppdatering

Kan börja med att berätta att de går super bra för mig och mina hästar, mycket framgångar och mycket fina  vinster och placeringar i dom allra högsta klasserna, feel good.

Livet rullar på alldeles för bra, jag har världens bästa familj och världens finaste pojkvän. På tal om det så sticker jag, Tobias och hans familj + jonta till Turkiet den 13-27 juli. Kommer alltså hem just innan pdol, kan de bli bättre? Men då gäller de bara att jag trimmar hästarna rejält när jag kommer hem så jag hinner få dom i toppform till SM:et.

Igår var de ju onsdag och den blev riktigt mysig och rolig. Det gick till så att jag var med Jacqueline och gick runt på stan en sväng och köpte glass med mera. Sedan for vi + tobban, tobbi, adde, macke, fille, filla ut med våran bastuflotte och gled på träset och bastade och badade, sjukt fint. Sedan for jag till Tobias och sov.

Idag vid 8 på morgonen for jag med mamma Härstedt, Sanna, Tobias och Filip till Luleå för att shoppa lite granna men hittade faktiskt nästan ingenting. Köpte bara ett skal till min telefon och en hel svart bikini. Känner mig stolt över att inte ha slösat så mycket! hihi


Jag och min snygging!

Haha Jacqueline och Filip!

Jaacqueline och jag när vi gick på stan.

Filip sover påväg till Luleå.

Har en massa fler bilder från andra saker som har hänt men datan var så se nu så släner in de nån annan dag eller förhoppningsis ikväll :) Puss

Kommentarer
Postat av: sara

är tobias en 94? eller vad är han? :) visst är du ett år yngre än sanna? :)

2011-06-17 @ 22:26:22
Postat av: Melissa

Vad kul ska oxå till Turkiet isommar! :) vart i turkiet ska ni å va heter hotellet? ;p

2011-06-19 @ 23:40:51
URL: http://melissafirst.blogg.se/
Postat av: Anonym

sara, joo:)

melissa, ingen aning ;)

2011-06-20 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0