midsommarafton, midsommardagen

Dom två dagarna har tillbringats i stallet då jag har haft stallpass. Men de var lika de, då visste man ju vad man skulle göra så var inte tvungen o fundera över de. Men på kvällen for jag iallafall och var med Sanna så var vi med Tobias och gänget. Och Lördag samma sak. Söndagen var jag med Tobias som vanligt och sen så gick jag med Sanna till Statoil på kvällen.

Idag vakna jag upp hos Tobias av att han och Filip kom hem från jobbet o började leva om.. Tack.. Sen for jag till stallet så kom Sanna dit. Sen for jag till stan och köpte två tröjjor, sockar och typ 10 trosor och 2 bh:ar, och en strandväska.

För övrigt är de typ 16 dagar kvar tills vi far till Turkiet, sjukt nice :)!

bjuder på lite bilder.



hägg stylade med både min och sannas väska, dubbelt så bra

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0