dont talk about moonshine

Ja, då var skolan avklarad för idag. Har hunnit rida Melwin också men nu sitter jag återigen hemma hos fammo för att äta här med pappa. Haha. Jag älskar att vara här, Efter skolan är jag alltid så trött så jag far hellre hit och sover än att fara hem, här har man service med mat och allt sådant också.. hehe. Och har ju ätit här nästan varje dag i en månad, eller så har vi ätit ute eftersom att vi inte har nå kök hemma för tillfället för vi har haft vattenskada. Så vi har hyrt en stuga uppe på dunret som vi har bott i i en månad. Fast de är bara mamma och pappa som sovit där och jag och Jesper är alltid på vift.

Men nog om de för nu ska jag äta sen sova sen duscha. Ikväll ska jag vara med Matilda och några andra säkert. Pusshej.

ps de är nå lagg och går inte att ladda upp bilder just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0