Hej alla läsare!

Nu har jag startat upp en ny blogg, vilket var jätte tråkigt för jag hade verkligen vela har kvar min gamla blogg, eller åtminstone kunna kolla in på den och kolla på alla gamla roliga bilder och inlägg som jag har lagt in där. Men nu är de så att någon person som inte hade bättre för sig, han/hon hackade min blogg och satte gästlösenord och bytte lösen på bloggen. Tråkigt ja, men nu är jag igång igen med denna blogg och ska försöka skriva mycket för att få tillbaka alla mina läsare, jag hade faktiskt ganska så många, cirka 200 och de tycker jag är jätte mycket med tanke på att jag knappt bloggar om något speciellt! Men nu ska jag försöka komma igång igen med bloggandet, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0