trött, hungrig, ont i skallen

Visst är de ju förjävligt? Haha. Sitter hemma hos fammo just nu och jag orkar ju inte laga mat själv eftersom hon inte är hemma, så nu ska jag börja med att sova några timmar, sen blir de nog käk och efter det ska jag till stallet och hoppa min fina Melwin!
Idag har jag varit i skolan till ungefär 1 för jag började må dåligt så mamma fick hämta mig så for jag hit. Känner att de inte är så bra att jag är sjuk, för att efter Thailand resan så har allt blivit så jävla jobbigt i skolan. Men jag har nästan kommit till rätta nu! Jag har bara ett so-prov och ett biologi-prov kvar och sen ligger jag inte efter nåmer, skönt.

Föresten så ska jag ta och fota nya bilder och så vidare. Men de är så jobbigt att dra med en fet system kamera överallt och fota vad man gör, och för tillfället så har jag ingen vanlig kamera, hehe eller jo men dom har inge batteri och jag hittar ingen av laddarna. Och min mobil kamera har gått sönder för någon dag sen också.. huhu. Men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0