helgen

Kan berätta lite granna om den eftersom jag inte har skrivit något. Fredag började segt och jag funderade nästan på att bara ligga framför tv:n. Men sen kom Erica till mig och då knalla vi ut en sväng och sen åkte vi runt lite med tobbi och då träffa vi jonte som skulle till jyske så vi for till på fescht och hade kul.
Lördag blev en chill dag i stallet till en början och de gick superbra att rida. Gick på stan också en sväng och köpte en ny tröja, handväska, hårfärg och nagelack. På kvällen for jag, mamma, sofie och pernilla ut på thai och käka, as gott! Sen for vi hem till oss och här hade jesper party så jag umgicks med dom tills klockan 12-1 då alla for vidare till erik. Men då gick ja och sov med en fin pojke istället.
Söndag var i stallet och sedan hem igen och färgade håret, bastade, åt chips och sånt.
sen så bjuder på på två lite små fula bilder på mig som jag fotade alldeles just, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0