in this gallery

Hade ju som sagt bra-dag igår och det var inte jätte kul. Men efter de hänkade jag och Hanna med ett par pojkar till golfbanan och spelade lite. Sen fick jag skjuts hem av Filip och då var de bara o plugga! Alla arbeten ska vara inne senast imorgon och nu har jag ett kvar som jag måste fixa ikväll.

Tävlingen i Gävle gick jätte bra. Red 1.10 med melwin på lördagen och fick 4 fel, sen red jag 1.20 med omhoppningen på 1.30 och jag nollade och kom 3a! Med exilia red jag bara lag klassen på lördag som gick på 1.10 och jag var den enda i vårat lag som faktiskt nollade, vi slutade på 10 fel och vann hela elit serien så nu väntas de lag SM nästa helg!

Söndag red jag 1.20 med exilia (msva), Nollade och vann, de är fan helt otroligt, har ridit 3 msva iår och har nollat alla och vunnit alla. awesome! Sen red jag 1.30 med melwin för första gången, jag nollade grunden! Sen gick jag in på omhoppningen som var 1.40 och kom runt på 4 fel och slutade på en andraplats efter EM ryttaren som gick ut sist och nollade. Hade jag vunnit med melwin hade jag fått tävla Falsterbo de hade vart grymt men nu kom jag ju 2a så ;) En till felfri runda med melwin nu så får jag ta med han på SM i sommar och i vinter också! Måste fixa det!


1.20

1.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0