its a little bit funny this feeling inside

Hej alla glada. Har slutat skolan för en halvtimme sen. Skulle på moppekurs klockan 4 men jag orkar fan inte, jag kör moppe ändå jag skiter i kortet. Grejen med att ta de var bara för att kunna ta AM kortet sen så jag kan köra A-traktor så jag slipper gå när jag ska någonstans haha. Fast ska nog inte ta de för jag kommer aldrig orka med kurserna. Och får ju ändå alltid skjuts av mina päron. Nå men nog om de.
Ikväll ska jag till stallet och är inte taggad för de eftersom att de är dåligt väder och jag är trött trots att jag la mig vid 10 igår. Men en sak jag är taggad till är att på onsdag dammar vi till Gävle för att rida sista elitomgången, och vi måste komma som sämst 5a för att gå vidare till lag-SM. Och i Gälve ska jag även debutera Msva med Mullemeck. Hihi och får hoppas på en tredje vinst i Msva med fin Exilia. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0