its a passion

Hallådär allihopa.

Imorse var de gode tungt att kliva upp, försökte försova mig men pappa tvinga upp mig haha. MEn annars gick de bra i skolan, jobbade på rätt så bra och sånt. Efter skolan solade jag en kvart och sen gick jag till fammo och käka, efter det bar de av till stallet. Hoppade ponnyera för Lotta och båda var så otroligt otroligt fina, jag rd som en kung och hästarna flög bara fram! Är riktigt nöjd.

Kom hem vid 10 eftersom att jag och pappa har haft kvällsfodring, vilket sög. Men har just duschat och slagit på en film som jag ska kika. Sen ska jag sova som en prinsessa i min sköna sköna säng! Nånå hejdå!



Melwin Cooper S och jag 1.20 vinst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0