tävling i Vännäs

Ihelg har jag varit med båda ponnyerna i Vännäs och tävlat.
Lördagen red jag LA med båda för de var de högsta som fanns, de suger att tävla de med mina hästar för båda jag och dom bara leker runt så blir jag så ofokuserad och ids inte ens tänka känns de som haha. Men iallafall så Exilia hade 4 fel och Melwin kom 3a. Söndagen red jag först LA med Melwin och han var jätte duktig men lite för taggade nu när de var första utetävlingen, kom 2a iallafall. Sen red jag MSVB med båda och kom 2a med Exilia och Vann med Melwin. Är riktigt nöjd över Melwin eftersom han kan vara ganska hispig när de är nya miljöer osv och nu var de första ute tävlingen men han fokuserade ändå bara på mig. Gut.

För övrigt så har vi bott i våran hästbil för första gången ihelg för de fanns inge rum kvar på hotellet. Det var riktigt mysigt helst på kvällarna nmär vi grillade där utanför och sånt. Och bra väder har de varit så man har ju fått lite färg i ansiktet också.

Har kommit hem idag för vi stannade och sov i Piteå igår. Idag ska jag inte göra någonting förutom att ha kvällsfodring ikväll på stallet.. tråk.. Nånå hejdå.


Bild från SM förra året. MSVB ett nedslag på precis dehär hindret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0