fotosession

Har varit på stan idag. Befinner mig ju här i Luleå. Egentligen skulle jag inte vara med på foto saken men jag fick vara med ändå! Hade ju gått med uppsatt hår hela dagen och slitet smink, men kul iallafall med lite bilder, fast roligare hade de varit om jag hade varit fixat och tagit på mig fina kläder, nånå. Dom andra blev ju sminkade och jätte fina. Hihi jag bjuder på lite bilder.







Haha blev en hel del oseriösa. De jobbiga var att först fick vi fota, men de blev nå fel när de skulle sätta in bilderna, så alla försvann. Och då hade vi hunnit bli trötta och less att vara där så de blev sämre bilder med mycket sämre fotograf. Dock fick vi alla bilder gratis eftersom de blev sånt krångel så de var väl värt de!

Finns mycket fler men orkar inte lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0