När hjärtat visar vägen

Har just duschat och sånt och nu sitter jag i bilen påväg till Tobias. Har ridit mina fina för bästa tränaren Lotta som har kommit hem igen. Och blev så himla glad för hon sa bland annat att Melwin har utvecklats, och jag fick en guldstjärna av henne också för hon tyckte jag red så bra. Och samma med exilia. Härligt. Har glömt att berätta också att jag fick rida en klubbhäst i torsdags som heter lector gör han har typ slängt av en massa så dom behövde hjälp. De gick skit bra, han testade ju mig men måste ha sjukt bra balans för de är därför dom vågar sätta upp mig på alla galna hästar.. Haha. Folk sa att de aldrig sett han gå så fint, och de ar första gången jag red honom. Så tack för att ni tycker att jag gör ett bra jobb! Förresten så kom ju tobban hem i fredags, så har ju haft fullt upp så har inte orkat blogga, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha en frågestund? :)

2011-10-09 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0