när jag går ner, vill du ha mer

Äntligen fredag och helg. Ska bara ta de lugnt idag och packa och så vidare. För imorgon på morgonen åker jag ner med anton, ronja och min broder till luleå för att spendera helgen. Min faster är bjuden på nån sak som några sminkörer sminkar en och sen är de fotografering och då får man köpa bilderna på sig själv. Så de ska bli ganska kul, sen blir de ju naturligtvis att shoppa lite också och bara fördröja tiden där i luleå.

Nästa vecka sätter jag i löshår igen, vet dock inte vilken färg jag ska ha...

Ungefär så här har ja nu, typ lite mer mot guld, orange, vilket jag passar bra i eftersom jag har lite fräknar osv. Lika långt som de är på bilden har jag nu också.

(bilden tagen från google)

Så vet inte om jag ska sätta löshår i den färgen eller om de blir att slänga in en brun färg med löshår i + slingor. Därför ska jag låta min duktiga frisör bestämma så jag har ingen aning om hur de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0