snart fredag

Har bara längtat längtat och längtat till fredag, och imorgon är de, och de är nämligen så att då kommer min älskling hem, ska bli så skönt!

Idag har jag inte varit i skolan iallafall, är inte helt 100. Men har gjort uppkörning till AM-kort som jag såklart klarade så nu är de bara provet kvar så får jag köra epa, haha. Trodde inte jag skulle hinna köra upp men jag var den absolut sista som fick göra de.
Har solat och varit i stallet idag också. Har just duschat och sånt och funderar på att kanske plugga lite SO.. mitt prov bestod av två ord som dessutom var fel så känner att jag måste plugga om jag ska klara ett G på omprovet.

En sak om skolan, jag har rätt så bra betyg faktiskt, hälften vg, ett mvg och resten g. Och här i Gällivare är jag stensäker på att jag kommer in på det gymnasium jag vill gå med dom betygen jag har, så har inte så stort behov av at höja mig, visst är de bra med höga betyg, men är så himla lat så då får de vara som de är.


Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du inte lägga in massa bilder på dig och Tobias? Ni är sjukt fina tillsammans :)<3

2011-10-21 @ 22:52:59
Postat av: Anonym

vad har du tänkt gå för linje? :)

2011-10-22 @ 19:20:59
Postat av: Anonym

Är Exilia frisk nu? :)

2011-10-23 @ 08:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0