äntligen funkar internet

Eller internet har hela tiden funkat för bror min men de var typ nå fel på min data. Så nu när jag slog på den så funkade de helt plötsligt. Great. For tíll skolan klockan 8 men då började vi tydligen 8.50 så jag for hem och for inte tilbaka till skolan heller för att jag är så sjuk ändå så har sovit från halv 9 till halv 1.

Snart ska jag till stallet. Och ikväll kommer alla mina fina underbara väner från Luleå, Piteå osv. Eftersom att dom också ska tävla ihelg!

Slänger in några få bilder från Turkey nu :)




















Kommentarer
Postat av: sanna

fyfan vad snygg jag är...... host

2011-09-06 @ 17:03:52
URL: http://sannaharstedt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0