Dålig uppdatering, de ska jag ändra på

Den här gången lovar jag att jag ska uppdatera minst en gång per dag. Fast de kanske inte blir så roliga inlägg eftersom jag lär blogga från mobilen eftersom internet inte funkar på min data, de är därför jag knappt har uppdaterat nått. De konstiga är att internet funkar på alla andra datorer i dehär huset. Wierd. Men orkar inte ens försöka fixa de. Idag vaknade jag upp hos Tobias klockan 8 och då for till stallet och hjälpte till lite på tävlingarna. Vid 12 gick jag tillbaka till Tobias och var med han dom 4 sista timmarna innan jan flög iväg till Stockholm för att sedan flyga till österrike imorgon på morgonen och bli där i två veckor. Han for idag och jag är redan helt jävla tom och gråtit som en tok för att jag redan saknar honom och för att jag tänker på hur himla tur jag har som har världens finaste kille, och då menar jag de. Älskar dig över allt annat Tobias! Men jag ska vara stark, försöka iallafall.. De låter som att nån typ ska dö, men de här känns så jävla hemskt med tanke på att vi varit med varann precis varenda dag i 3 månader, ja förutom när jag varit på tävlingar. Och att sova utan honom de kan jag inte göra nåmer.. Ja men nu ska jag sluta deppa, fast räkna med en hel del sånt dom närmsta veckorna.. Imorgon blir de skola, har inte varit där på två veckor eftersom jag aldrig blir frisk. Men måste gå varenda dag nu så jag inte hamnar så himla långt efter. Jaha men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0