hej världen

Har bara tagit de lugnt idag, eftersom hjärtat inte började förän 1 och eftersom att jag är sjuk så sov vi till cirka 11 och sen kolla vi lite film. Sen for Tobban till skolan och jag till stallet. Och nu är jag hemma och har just duschat. Senare ska vi på bio - Jägarna 2. Sen vettefan vad som händer.

Ihelgen var de hemma tävlingar och de gick väl sådär. Melwin flippade ur i LAn (första klassen). Han fattade väl typ inte att de var tävling när de var hemma så han var totaly ofokuserad och rädd för allt haha. Nånå, men i nästa klass som var MSVB så gick de så jävla bra, snacka om stilhoppning, vann den också och var felfri. Sjukt fin, och kan inte fatta att efter hans kaosande några minuter innan, att han kunde slappna av och komma igen så snabbt! Exilia kom tvåa i LA och ett nedslag i MSVB.
På söndag så red ja MSVB med båda, Melwin var kung igen och kom 2a. Var felfri. Exilia var jätte jätte duktig som alltid, förutom att hon har ont i benet, hon är jätte svullen i vänster fram men hon hoppar ju ändå min lilla pingla, vilket inte är så bra, men hon gör ju allt för mig den där underbara ponnyn, så nu har vi bokat tid i Finland på torsdag så får vi kolla upp vad felet är. Men kom 2a i New Sgt cup med Exilia också♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför kollar ni upp henne i finland? :)

2011-09-05 @ 21:17:15
Postat av: Anonym

Kan ju också vara så att hon blev halt under ritten då du tröck ifrån henne alldeles för långt ifrån. Hon hoppade ju in i bommarna RÄTT så hårt. Hon vägrade efter det och det är ju inte likt henne...

2011-09-05 @ 21:57:16
Postat av: Denice

Anonyma jävel? Hur kan du ens säga så? Hon var ju svullen innan jag börja rida fast ändå gick hon igenom besiktningen så veterinären tyckte att vi skulle rida henne för att känna hur hon känns, och redan första hindret kände jag att hon var väldigt tryckig och inte alls sig själv, samma dagen innan.. Hatar folk som lägger sig i och du får mig inte att må bättre av de där, mår redan nog dåligt..

2011-09-07 @ 22:31:45
Postat av: Denice

Och för de andra så är hon inte halt, bara svullen..



Elin: dom är bättre där än i Finland :)

2011-09-07 @ 22:33:51
Postat av: Denice

Dom är bättre där än i Boden*

2011-09-08 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0