Hestarna

Kan berätta föresten att exilia är frisk o kry och jag rider henne å sånt. Vi ska på inomhus sm i november. Och när jag var i älvsbyn förra helgen och tävla med Melwin så vann jag båda klasserna på lördag och kom tvåa i den jag red på söndag. Blev även meetingbäst. Så de går bra som tusan. Synd att alla höga klasser är minst 110 mil bort så jag inte hinner kvala Melwin till inomhus sm heller. Måste säga att ni i södra Sverige är sjukt bortskämda haha. Far 5 mil till en tävling och har chansen till framgångar varenda helg. Själv rider jag typ 5 msva per år och den närmsta tävlingen var 80 mil. Börjar bli lite less på allt åkande, så himla orättvist. Och nu går sm längst ner i Skåne typ, i Helsingborg, fel att sätta sm typ i Piteå? Nä men iallafall i mitten av Sverige. Att göra bra ifrån sig på varenda tävling när man har så otroligt långa resor är svårt. De värsta är att jag och mina ponnyer faktiskt klarar av de. Nånå puss hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0