i made it til the the top of the world

Började skolan 8 idag men for vid 9, halv 10 för tänkte inte fara först när jag är sjuk. Men for en sväng iallafall men for hem redan mellan 1-2 fas jag egentligen slutade halv 4. Har sovit hemma hos mamma sen jag kom dit ändå till 5. Nu är jag hemma hos pappa och dunkar musik.

Ikväll har jag kvällsfodring på stallet. Och imorgon ska jag kliva upp klockan halv 6 för klockan 6 måste vi börja fara mot Finland för att kolla upp världen bästa ponny... stackarn♥

Så blir borta hela dagen imorgon och direkt jag kommer hem på kvällen så har jag kvällsfodring igen.. Och fredag går jag nog troligtvis till skolan och sen beger jag och pappa oss till älvsbyn eftersom jag ska tävla mullemeck där. Är inte så taggad på de. Känns inge kul utan sillen, men allt är ju betalt osv så vi far nog ändå.


Bild från 7an på hk:n. Eller så var de ibörjan av 8an?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0