I-N-T-E-R-N-E-T

Haha grejen var ju den att jag hela tiden ha kunnat ha internet på datan men då var jag tvungen att ha i en kabel, vilket jag inte orkade haha. Men nu har jag i den iallafall för jag kände att jag måste läga in bilder åsådär. För annars har vi ju trådlöst internet i hela huset. Aja.

Igår var jag med Felicia, Ylva och Erica ett tag men jag började må lite dåligt och blev trött som fan så jag for hem tidigt och bara kollade film med pappa och sånt. Gick och la mig rätt tidigt också, senast 1 tror jag.



Har ju somsagt tagit bort löshåret nu. Tanken var ju att jag skulle ha typ brun med massa singor. Men efter att vi hade blekt håret första gången så var de gränsfall att de gick av, sjukt jävla risigt blev det, så de suger att ha mitt hår, de tål ingenting. Ska iallafall tillbaka till frissan om 3 veckor och då gör vi slingor, och funderar på om jag slänger i löshår då också eftersom jag inte alls trivs i kort..




Sista bilden var sjukt ful men iallafall, ni fick se 5 bilder på håret iallafall.

Kommentarer
Postat av: pii (:

sjukt söt!

2011-09-25 @ 19:25:32
Postat av: denice

tack så mycket:)

2011-09-25 @ 20:27:58
Postat av: linnea

Tycker du ska behålla ditt korta hår, var sjukt snyggt iallafall :)

2011-09-25 @ 22:05:33
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Denice

Ja jag tror nästan att jag ska ha kort ett tag..:) folk tycker att de är fint men jag ser inget fint alls i det..

2011-09-25 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0