På ridklubben dundret

Har kvällsfodring och sitter o äter bullar och kollar tv just nu eftersom vi är klar med allt men man måste ändå vara kvar tills klockan blir 10. Sen ska jag hem till mor min och typ sova direkt. Är trött. Har solat idag också. Imorgon ska jag på moppekursen och hoppas på att jag kanske hinner ta AM kortet innan de är försent. Tror inte jag kommer hinna för dom slutar typ med uppkörningar nästa månad eftersom snön kommer snart.. Fan skulle ha tagit kortet tidigare så jag slipper gå på vintern, men jag var ju gör lat för att börja ta de, fan fan fan! Nånå då orkar jag inte ens ta moppe kortet nu för de känns onödigt för moppe kör jag nästan aldrig, så då väntar jag till efter vintern med att ta dom där korten. Intressant? Ja men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0