Skolan

Börjar 20 över 8 men kom hit 8 för Tobias och Jesper började då så annars hade jag inte haft nån skjuts. Är sjukligt trött idag och känner mig bara sjukare och sjukare.. Idag ska jag till stallet efter skolan och sen ska jag på en fika hos Linda som fyllde år igår! Efter dr blir de förmodligen att vara med Tobias. Igår for jag och Tobban med trallan o körde lite och köpte dricka o godis och var med filla ett tag. Sen kom vi hem vid 11 typ och slog på en film sen somna vi. Har sovit förjävla bra inatt men då är man ju bara ännu tröttare på morgonen och vill verkligen inte kliva upp. Vi får se om jag ens orkar vara här hela skoldagen för har så ont i öronen, hostar osv. Nå men hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0