Fråga

Har fått en fråga om vad de är för ridbyxor och ridstövlar som kostar så mycket som jag hade köpt för. Vet inte hur de menar, tyckte du att de var dyrt eller? För ska man ha fina märkes ridbyxor så kostar dom runt 2-3 tusen. Och ridstövlarna var ju somsagt 3 tusen billigare än mina andra så.

Hittade djur dåliga bilder på Google men de är dom här iallafall, och ett par kingsland ridbyxor som jag inte hittar bild på. Bilden då en människa rider, de är dom ridstövlarna jag haft i 1 år :)


Kommentarer
Postat av: sara

Hej! först vill jag säga din blogg äger :) sen min fråga vem frågade "chans" du eller tobias? :p skulle bli glad av ett svar! :)

2012-04-16 @ 18:37:57
URL: http://ddenicejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0