Hissar och dissar

Vad är de som är snyggt med en smal kropp, vad är de som är snyggt på modellerna som har två käppar till ben, spikrak mage och ja, allt annat? De flesta tror att killar gillar sånt, och ja, de gör ju en del, men varför? De finns inget å ta i och nej fy. Det ska vara höfter, sjukt mycket rumpa som man kan skaka och lagomt stora bröst, så jävla snyggt. Rihanna är ett gott exempel på vad jag tycker är den "perfekta" kroppen som alla söker. Killar gillar former och de är överbevisad fakta! Så tjejer sluta banta och fläska på er lite kött på kroppen! Personligen hade jag hellre varit mullig och mer mot tjock än att vara som en av alla spinkiga modeller, börjar helt allvarligt må illa av att se dom, knotorna, benen som är en decimeter från varandra (låren) = osexigt.

Själv kan jag säga att jag har normal kropp. Har ju faktiskt riktigt muskler så har riktigt mycket armar, min bror sa för mån månad sen "oh jävlar va muskler du har, man såg konturerna när du öppnade kylen, jävlar". Och då blev jag faktiskt jävligt nöjd haha. Sen har jag ju ben och röv men skulle vilja ha lite mer av de. Nånå nu vet ni. Har inget å göra så jag tänkte att jag kunde berätta min åsikt om detta! Hiss till former, diss till spinkiga brudar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så gullig denice :)

2012-04-04 @ 00:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0