Sundsvall vettu

I fredags kom vi till Sundsvall. Och vad har vi gjort då? Jo vi gick vi på bio "en gång i phuket" eftersom att vi bodde precis bredvid Sundsvall filmstaden på Scandic.

Lördag har vi gått på stan, köpte ett par jeans.. Inte billiga heller så nu äre fan färdig shoppat. Vi kollade även bio på lördagen också, sen nya american pie, sjukt grym.

Söndag tävlade jag msvb och msva och jag vann båda med Melwin, fyfan så jäkla duktig han är, verkligen på topp!
Exilia har mugg så hon är verkligen besvärad av de, hon har haft de i två veckor typ så hon hade de i Skövde också så hon har varit riktigt besvärad av det.. Så jag var tvungen att rida utan skydd en klass eftersom dom tröck mot såren men jag vågade inte riskera att rida utan om i msva:n så tog på dom och hon velade inte alls, men de kan jag förstå, blev alltså utesluten efter typ halva banan men jag kände att hon inte alls var fräsch. Men kom tvåa i msvb iallafall. Samma sambo Skövde, hon var inte alls hoppsugen men de kan mm ju förstå? min pingla är den finaste som finns.

Idag fick exilia vila så jag red bara Melwin i msvb och var felfri på hinder och gode fin var han kan jag då ta och säga! Men glömde banan så jag fick 9 tidsfel haha för jag stannade och kollade i flera sekunder vart jag skulle.. Haha klantig jag är. Så nu är vi påväg till Umeå och ska sova där sen far vi hem imorgon.

Går inte att lägga ut bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0